Det er vigtigt, at du aktiverer det nye kort hurtigst muligt. Aktiverer du ikke det nye kort, vil det blive slettet, og eventuelle forsikringer vil ophøre.
Du skal aktivere kortet via telefon:
1. Ring til Nets Kortaktivering på tlf. (+45) 44 89 73 50.
2. Indtast kortnummeret (16 cifre på kortets forside) – og afslut med #
3. Indtast dit 5-ciftrede aktiveringsnummer, som er 0 (nul) efterfulgt af de sidste 4 cifre i dit CPR-nummer. Afslut med #.
Du får herefter beskeden: “Kortet er nu aktiveret”.
Bærer kuverten præg af at have været åbnet, bedes du kontakte os. Uden for vores åbningstid bedes du kontakte Nets Kundeservice på telefon (+45) 44 89 29 29.
Pinkode
Har du samme pinkode til dine kort, kan du benytte denne pinkode til dit nye kort, ellers vil du i løbet af en uge modtage en ny pinkode. Modtager du ikke pinkoden, skal du kontakte os. Har du behov for at skrive koden ned, kan du bruge pinkodehuskeren, som vi sender dig sammen med pinkoden.
Husk
- at kontrollere, at oplysningerne på kortet er korrekte. Er oplysningerne ikke korrekte eller har du spørgsmål, bedes du kontakte os
- at underskrive dit nye kort med det samme
- at dit nye kort har nyt kortnummer, som skal ændres, hvis du har tilmeldt dig automatisk betaling af tidsskriftsabonnementer, mobilparkeringsløsninger m.m.
- vi har gjort det nemmere – de fleste større betalingsmodtagere som fx Norlys, Rejsekortet, Spotify, Apple Pay, Google Pay mv. har tilmeldt sig en ordning, hvor de i de fleste tilfælde får dine nye kortoplysninger. Du bør holde øje med, at betaling stadig sker, som den plejer.
- at tilmelde dig Verified by Visa på www.nets.eu/sikkernethandel for sikker handel på Internet.
Kortregler
Når du aktiverer dit kort, accepterer du samtidig at have læst vores kortholderregler. Klik her og se kortregler mv.