Få hjælp, når du har brug for det. Har du problemer med net- eller mobilbank, så kontakt vores support.
Større tekst
- 100% +
Læs op

Få hjælp, når du har brug for det

Support

Du har adgang til supporten, når behovet er størst – også selvom det er uden for vores normale åbningstid.

Du kan både kontakte supporten via e-mail og telefon.

Få hjælp

Herunder kan du finde kontaktoplysninger til at få hjælp, hvis teknikken driller – klik på det røde plus og læs mere. Vær opmærksom på, at det er forskelligt hvem du skal kontakte, alt efter hvad det er du har brug for hjælp til.

Nederst på siden kan du finde de oftest stillede spørgsmål – og svar – til netbanken og mobilbanken.

  • Har du spørgsmål til MitID, eller har du problemer med at få dit MitID oprettet, kan du finde svar på det meste via knappen herunder. Her finder du også kontaktoplysninger til MitID’s support.

    Få hjælp – klik her

  • Har du spørgsmål til dine konti og saldo, eller har du problemer med betalinger eller dit betalingskort, skal du kontakte Sparekassen. Det gælder også, hvis du ikke modtager din engangskode i forbindelse med en overførsel, eller du skal have ændret dit mobilnummer.

    Du kan kontakte os på tlf. 64 22 22 22.

  • Vores support kan hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til funktioner i net- og mobilbanken, eller hvis du ikke kan få din net- eller mobilbank til at virke.

    Kontakt support

    Tlf.: 64 22 22 62
    Mail: hotline@midspar.dk

    Åbningstider

    Man-fred: kl. 08:00-22:00

    Lør., søn-/helligdage: kl. 11:00-20:00

    24. december, 31. december og 1. januar er åbningstiden dog kl. 10:00-14:00. 25. december og 26. december er supporten lukket.

Læs mere her
Se din pinkode i netbanken og mobilbanken
Læs mere
Læs mere her
Ofte stillede spørgsmål og svar til netbanken og mobilbanken
Læs mere
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os