Få hjælp, når du har brug for det
Support
Du har adgang til supporten, når behovet er størst – også selvom det er uden for vores normale åbningstid.
Du kan både kontakte supporten via e-mail og telefon.
Få hjælp, når du har brug for det
Du har adgang til supporten, når behovet er størst – også selvom det er uden for vores normale åbningstid.
Du kan både kontakte supporten via e-mail og telefon.
Hvis du har spørgsmål til eller problemer med dit NemID, dit nøglekort eller NemID nøgleappen, kan du få hjælp på nemid.nu.
Vores netbank support har desværre ikke mulighed for at hjælpe med fx bestilling af ny adgangskode eller nøglekort.
Har du spørgsmål til dine konti og saldo, eller har du problemer med betalinger eller dit betalingskort, skal du kontakte Sparekassen. Det gælder også, hvis du ikke modtager din engangskode i forbindelse med en overførsel, eller du skal have ændret dit mobilnummer.
Vores support kan hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til funktioner i net- og mobilbanken, eller hvis du ikke kan få din net- eller mobilbank til at virke.
Tlf.: 64 22 22 62
Mail: hotline@midspar.dk
Man-fred: kl. 08:00-22:00
Lør., søn-/helligdage: kl. 11:00-20:00
24. december, 31. december og 1. januar er åbningstiden dog kl. 10:00-14:00
Du kan altid ringe til os på vores hovednummer tlf. 64 22 22 22 eller sende os en mail på kontakt@midspar.dk
Vi er ved telefonen fra kl. 10:00 til 16:00 på hverdage.
Har du brug for at kontakte din rådgiver, kan du finde kontaktoplysningerne i din netbank eller ved at klikke på linket herunder.
Vil du gerne have et møde med os, er du velkommen til at booke et møde – enten i en afdeling eller online.
Har du brug for hjælp med net- eller mobilbank, kan du kontakte vores support på både mail og telefon.
Tlf.: 64 22 22 62
Mail: hotline@midspar.dk
Man.-fre.: kl. 08:00-22:00
Lør., søn-/helligdage: kl. 11:00-20:00
24. december, 31. december og 1. januar er åbningstiden dog kl. 10:00-14:00
Middelfart Sparekasse
Havnegade 21
5500 Middelfart
64 22 22 22
kontakt@midspar.dk
CVR 24 74 48 17
SWIFT: MISPDK21