Større tekst
- 100% +
Læs op

Få hjælp, når du har brug for det

Support

Du har adgang til supporten, når behovet er størst – også selvom det er uden for vores normale åbningstid.

Du kan både kontakte supporten via e-mail og telefon.

Har du problemer med NemID

Hvis du har spørgsmål til eller problemer med dit NemID, dit nøglekort eller NemID nøgleappen, kan du få hjælp på nemid.nu.

Vores netbank support har desværre ikke mulighed for at hjælpe med fx bestilling af ny adgangskode eller nøglekort.

 

Få hjælp til NemID

Har du spørgsmål til fx betalingskort, konti , saldo m.m.

Har du spørgsmål til dine konti og saldo, eller har du problemer med betalinger eller dit betalingskort, skal du kontakte Sparekassen. Det gælder også, hvis du ikke modtager din engangskode i forbindelse med en overførsel, eller du skal have ændret dit mobilnummer.

Ring til Sparekassen på tlf. 64 22 22 22

Har du spørgsmål til brug af net- og mobilbank?

Vores support kan hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til funktioner i net- og mobilbanken, eller hvis du ikke kan få din net- eller mobilbank til at virke.

Kontakt support

Tlf.: 64 22 22 62
Mail: hotline@midspar.dk

Åbningstider

Man-fred: kl. 08:00-22:00

Lør., søn-/helligdage: kl. 11:00-20:00

24. december, 31. december og 1. januar er åbningstiden dog kl. 10:00-14:00

 

Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os