Få hjælp, når du har brug for det
Support
Du har adgang til supporten, når behovet er størst – også selvom det er uden for vores normale åbningstid.
Du kan både kontakte supporten via e-mail og telefon.
Få hjælp, når du har brug for det
Du har adgang til supporten, når behovet er størst – også selvom det er uden for vores normale åbningstid.
Du kan både kontakte supporten via e-mail og telefon.
Herunder kan du finde kontaktoplysninger til at få hjælp, hvis teknikken driller – klik på det røde plus og læs mere. Vær opmærksom på, at det er forskelligt hvem du skal kontakte, alt efter hvad det er du har brug for hjælp til.
Nederst på siden kan du finde de oftest stillede spørgsmål – og svar – til netbanken og mobilbanken.
Har du spørgsmål til MitID, eller har du problemer med at få dit MitID oprettet, kan du finde svar på det meste via knappen herunder. Her finder du også kontaktoplysninger til MitID’s support.
Hvis du har spørgsmål til eller problemer med dit NemID, dit nøglekort eller NemID nøgleappen, kan du få hjælp på nemid.nu.
Vores netbank support har desværre ikke mulighed for at hjælpe med fx bestilling af ny adgangskode eller nøglekort.
Har du spørgsmål til dine konti og saldo, eller har du problemer med betalinger eller dit betalingskort, skal du kontakte Sparekassen. Det gælder også, hvis du ikke modtager din engangskode i forbindelse med en overførsel, eller du skal have ændret dit mobilnummer.
Du kan kontakte os på tlf. 64 22 22 22.
Vores support kan hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til funktioner i net- og mobilbanken, eller hvis du ikke kan få din net- eller mobilbank til at virke.
Tlf.: 64 22 22 62
Mail: hotline@midspar.dk
Man-fred: kl. 08:00-22:00
Lør., søn-/helligdage: kl. 11:00-20:00
24. december, 31. december og 1. januar er åbningstiden dog kl. 10:00-14:00. 25. december og 26. december er supporten lukket.