Daglig drift
Døgnboks og bestilling af kontanter
I Middelfart Sparekasse har vi indgået en aftale med kontanthåndteringsvirksomheden NOKAS. Aftalen betyder, at NOKAS håndterer al kontanthåndtering for vores erhvervskunder.
Det betyder, at du som erhvervskunde skal indgå en aftale med NOKAS, hvis du har brug for at benytte døgnboks eller har behov for at kunne bestille mønter og sedler.
Læs mere om mulighederne
Nokas har et landsdækkende netværk af døgnbokse under navnet ”KONTANTEN”. Som kunde i Sparekassen kan du benytte alle døgnbokse under ”KONTANTEN”-navnet.
Har du brug for døgnboks eller byttepenge?
Hvis du vil benytte KONTANTENS døgnbokse til indbetalinger eller har behov for byttepenge i form af mønter og sedler, skal din virksomhed have en indbetalingsaftale med Nokas.
Du kan forvente cirka tre ugers behandlingstid fra oprettelsen er gennemført og signeret med NemId Erhverv. Har du ikke et NemId Erhverv, kan du kontakte Nets for oprettelse af dette.
Cirka en uge før aftalens startdato vil du modtage et velkomstbrev fra Nokas indeholdende startdato, koder til døgnboks og link til Nokas’ kundeportal (til registrering af deponeringer i døgnboks og bestilling af mønter og byttepenge) samt øvrig information.
Du vil desuden modtage 10 døgnboksposer og labels. Yderligere døgnboksposer og labels kan efterfølgende bestilles på Nokas’ kundeportal.
Tag fat I din rådgiver eller kontakt NOKAS, hvis du har spørgsmål
Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at tage fat i din rådgiver.
NOKAS’ kundeservice står også til rådighed på tlf. 70 15 76 00, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.