Du har fx bestilt en prøvepakke, men bliver trukket yderligere.
Bemærk: Hvis du bestiller en prøvepakke eller et prøveabonnement, forpligter du dig normalt samtidig til en løbende levering, når du godkender handelsvilkårene. I nogle vilkår accepterer du, at betale den fulde pris, hvis du ikke sender varen retur efter prøveperioden.
Du kan gøre indsigelse, når du har opsagt dit abonnement iflg. opsigelsesvilkårene og beløbet stadig bliver trukket på din konto. Du skal gøre indsigelse inden 8 uger.
Du må forvente, at firmaet skal bruge mindst en uge på at registrere din opsigelse og stoppe yderligere træk. Et godkendt beløb, som er foretaget før abonnementet er opsagt, kan man ikke gøre indsigelser imod.
Før du gør indsigelse, skal du selv kontakte firmaet for at få tilbagebetalt beløb, som evt. fortsat bliver trukket. Hvis du ikke selv kan løse sagen med firmaet, kan du gøre indsigelse.
Før du går i gang, skal du have følgende klar:
- Kopi af opsigelse af abonnementet
- Resultatet at henvendelsen til forretningen (kopi af mailkorrespondance).
- Datoer for modtagelse og returnering af fysiske varer (postkvittering for returnering og evt. Track & Trace nr.)
Du foretager indsigelse digitalt med MitID eller NemID. Det sikrer dig, at dine oplysninger bliver behandlet fortroligt.
Har du ikke MitID eller NemID, kan du kontakte os på tlf. 88 20 85 91.
Vi anbefaler, at du åbner linket i browseren Chrome.
Når vi har modtaget de oplysninger, der kræves til en indsigelse og afklaret evt. udestående spørgsmål, vil vi indsætte indsigelsesbeløbet på din konto med forbehold for, at indsigelsen kan gennemføres.
Læs omhyggeligt vejledning og betingelser for din indsigelse, inden du sender den. En uberettiget indsigelse koster et gebyr på 500 kr.