Plads i hjertet af Aarhus
Med lokale rådgivere, som ambassadører for Sparekassens værdier i den jyske hovedstad, er vi centralt placeret i Aarhus. Vi er en kundefokuseret Sparekasse med klare ambitioner om vækst, og hver dag tager vi beslutninger, der opretholder en balance mellem vores gamle dyder som nærhed, ærlighed og ordentlighed, og det at drive et moderne pengeinstitut, der servicerer kunderne på digitale platforme. Vi vægter tilgængelighed på alle fronter og at servicere på et højt niveau, og derfor er vi nu også fysisk til stede for vores århusianske kunder.
I alle vores afdelinger er der åbent for kasseekspedition hver dag mellem 10 og 13. Afdelingen er åben alle hverdage mellem 10 og 16. Ved forudgående aftale med din rådgiver, kan du også få rådgivning mellem klokken 8 og 10 og fra 16 til 18.
Vores afdeling i Aarhus har ikke nogen hæveautomat, til gengæld kan afdelingens kunder gebyrfrit benytte øvrige pengeinstitutters automater.
Pengesager er tillidssager
Vi er et pengeinstitut, der tager ansvar for samfundsudviklingen, og engagerer os i vores kunder og lokalområder i et gensidigt, nærende forhold. Det er, hvad vores succes beror på, og den eneste måde, vi bliver bedst til kunder på. Hver dag stræber vi efter at leve op til vores kunders forventninger og deres individuelle behov. Vi holder fast i den personlige kontakt mellem kunde og rådgiver. Pengesager er tillidssager – og den starter i et personligt møde – i dialogen mellem kunde og rådgiver – og dér vedligeholder vi det også. I Sparekassen er vi derfor ikke i tvivl om, at vores kunders opbakning er altafgørende for vores virke. I erkendelse heraf, er vores vision at være bedst til kunder.
Bedst til kunder i Aarhus
At være bedst til kunder er for os et spørgsmål om at udvise forståelse for den enkelte kundes konkrete livssituation og være på forkant med kundernes behov. Vi er altid klar til at indgå bæredygtige forretninger med den enkelte og lokalmiljøet. Vi lægger stor vægt på et tætte samspil, der gavner alle parter.