Vilkår privatkunder
Print Friendly, PDF & Email

Hvad bestemmer priserne?

På lån og kreditter afhænger renten bl.a. af den sikkerhed, der stilles. Men vilkårene afhænger af det samlede forretningsomfang med Sparekassen, hvor fx også evt. pensionsopsparing tæller med.

Vilkårene for øvrige ydelser spiller også ind i en samlet vurdering.

Et kundeforhold skal altid ses som en helhed, hvor også Sparekassens rådgivning indgår. Vi vil gerne skræddersy en speciel løsning, der passer netop til din økonomi.

Priser og vilkår - klik på overskrifterne

Se de vejledende priser og renter på vores enkeltprodukter

Bemærk: vilkår fastsættes individuelt og afhænger af kundeforholdets omfang, tilbudt sikkerhed og øvrige forretninger med Sparekassen.

Ved oprettelse af nyt engagement til nye kunder og engagementer, der overflyttes fra andet pengeinstitut, betaler Sparekassen normalt oprettelsesomkostningerne.

Risikoklassificering af lån

Vi udbyder realkreditlån via Totalkredit, og du kan læse mere om risikoklassificering af lån her:

Iflg. nye God-skik-regler skal vi fra 01.07.2013 klassificere lån og kreditter med pant i fast ejendom, der er større end 100.000 kr. Da alle sparekasselån og kreditter ydes til variabel rente, betyder det, at de risikoklassificeres i kategorien GUL. Hvis du vil læse bekendtgørelsen: Klik her for at læse bekendtgørelsen.

 

Fortæl det gerne til alle, når du er tilfreds. Men fortæl det til os, hvis du IKKE er tilfreds. I Middelfart Sparekasse har vi som mål at være gode til at lytte til vores kunder og yde en rigtig god service. Her kan du se de gældende vilkår for dit kundeforhold:

Begår vi en fejl

Det kan ikke undgås, at vi begår fejl. Vi er jo mennesker. Men når der sker en fejl, er det vigtigt, at vi får rettet op på den og lærer af den. Hvis du ikke er tilfreds, er det en god idé at kontakte din rådgiver eller lederen i den afdeling, hvor du er kunde og prøve at løse problemet.

Er du derefter ikke tilfreds med det svar, du får, så kan du kontakte Sparekassens klageansvarlige iflg. “Bekendtgørelse om en klageansvarlig i finansielle virksomheder”. Så er du sikker på, at din klage bliver behandlet på den rigtige måde.

Som privatkunde kan du også benytte Pengeinstitutankenævnet. På ankenævnets hjemmeside kan du se deres afgørelser i konkrete klagesager mv.

Fortæl det gerne til alle, når du er tilfreds. Men fortæl det til os, hvis du IKKE er tilfreds. I Middelfart Sparekasse har vi som mål at være gode til at lytte til vores kunder og yde en rigtig god service. Her kan du se de gældende vilkår for dit kundeforhold:

Begår vi en fejl

Det kan ikke undgås, at vi begår fejl. Vi er jo mennesker. Men når der sker en fejl, er det vigtigt, at vi får rettet op på den og lærer af den. Hvis du ikke er tilfreds, er det en god idé at kontakte din rådgiver eller lederen i den afdeling, hvor du er kunde og prøve at løse problemet.

Er du derefter ikke tilfreds med det svar, du får, så kan du kontakte Sparekassens klageansvarlige iflg. “Bekendtgørelse om en klageansvarlig i finansielle virksomheder”. Så er du sikker på, at din klage bliver behandlet på den rigtige måde.

Hvis du er privatkunde kan du også benytte Pengeinstitutankenævnet. På ankenævnets hjemmeside kan du se deres afgørelser i konkrete klagesager mv.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så holder vi dig opdateret med, hvad der sker i Sparekassen.

  • Jeg accepterer, at Middelfart Sparekasse må kontakte mig på e-mail om relevante emner som pension og investering samt alle de kultur- og sportsarrangementer Middelfart Sparekasse arrangerer eller støtter. Jeg accepterer desuden, at mine data behandles med henblik på at sende mig så relevant information som muligt.Læs mere om betingelserne for Middelfart Sparekasses nyhedsbrev her >>

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.