Print Friendly, PDF & Email

Bedst til kunder

Vores kunder, såvel privat- som erhvervskunder, er vores eksistensberettigelse, og derfor har vi i Middelfart Sparekasse en fælles vision om at være bedst til kunder. Vi skal naturligvis være konkurrencedygtige og levere de serviceydelser og produkter, vores kunder forventer. Men først og fremmest skal kunderne gennem vores handlinger opleve, at vi har forståelse for deres konkrete livssituation og er på forkant med deres behov. Når vi gør det godt, får vi tilfredse kunder.

Bæredygtige forretninger

I Middelfart Sparekasse stræber vi efter langsigtede resultater og forretninger. Vi driver ikke kun forretning for at tjene penge. Vi gør det for at skabe værdi. Vi skal skabe resultater, der kan måles på den økonomiske bundlinje, men som også skaber tryghed for medarbejdere og kunder, og som kan være med til at udvikle vores lokalsamfund.

Tilgængelige i en digital tidsalder

Uagtet de mange muligheder teknologien og digitaliseringen byder på, så er kernen i vores forretning stadig mennesket. Derfor skal vi fortsat have tillidsfulde, troværdige og nærværende medarbejdere med indsigt og viden om såvel kunder som vores produkter, og som formår at give kunderne den bedste oplevelse hver gang.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så holder vi dig opdateret med, hvad der sker i Sparekassen.

  • Jeg accepterer, at Middelfart Sparekasse må kontakte mig på e-mail om relevante emner som pension og investering samt alle de kultur- og sportsarrangementer Middelfart Sparekasse arrangerer eller støtter. Jeg accepterer desuden, at mine data behandles med henblik på at sende mig så relevant information som muligt.Læs mere om betingelserne for Middelfart Sparekasses nyhedsbrev her >>

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.