Større tekst
- 100% +
Læs op

Esbjerg

Velkommen til Christian Trans

7. februar 2023

Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en erfaren herre i Sparekassens afdeling i Esbjerg. Det er 50-årige Christian Trans, som nærmer sig tre årtier i banksektoren.

Han startede i Danske Bank i Esbjerg i 1993, men modregner dog en toårig afstikker til et job som mægler ved Danbolig i 2014. Christian Trans har både været privatrådgiver, souschef og privatkundechef.

Book et møde med Christian

Han var souschef i Danske Bank i Esbjerg, inden han var med til at Starte Spar Nord op som privatkundechef i byen. Siden 2016 har Christian Trans været privatrådgiver i Skjern Bank i Esbjerg, men nu er det altså kunderne i Middelfart Sparekasse, som kan få glæde af Christian Trans’ kompetencer.

Noget af det bedste ved jobbet som rådgiver er kontakten og dialogen med kunderne. At følge dem igennem livets faser – både op- og nedture – og være med til at finde de bedste løsninger til folk. Det ser jeg også frem til i jobbet i Middelfart Sparekasse, som jeg har valgt af flere årsager. Jeg kender flere medarbejdere i sparekassen, og den har et rigtigt godt ry for at være en fleksibel arbejdsplads med fokus på sit personale, siger Christian Trans, som er født og opvokset i Esbjerg.

 Han er fuldtidsfar til tre, hvoraf to er hjemmeboende – og så bruger han en del tid på løbetræning. Helt specifikt er han i gang med at træne op til sit første maraton. Derudover går han i fitnesscenter, vandrer og er for nylig begyndt til yoga.

Christian Trans er generelt sportsinteresseret og indfinder sig jævnligt i Dokken og følger Team Esbjergs håndboldpiger – eller på stadion for at se EfB’s kampe i 2. division.

Book et møde med Christian lige her

Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse? 

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi

Personlig rådgivning

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi, og som er til at kontakte direkte. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.

Book et møde med Christian her
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger.

Tilfredse kunder

Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2021 topper vi blandt andet som pengeinstituttet med det bedste image blandt ansatte i sektoren, og som pengeinstituttet med de bedste digitale kundeløsninger.

Tjek os på Trustpilot Læs mere om vores anerkendelser
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed.

Vi er demokratiske og selvejende

Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2021 kunne vores garanter stemme på 128 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.

Læs mere om Sparekassens demokrati
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af.

Vi støtter lokalt

En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.

Se, hvordan vi støtter lokalt

Du er altid velkommen til at kontakte os

Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.

Book møde med NAVN
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os