Større tekst
- 100% +
Læs op

Sådan kommunikerer du med din rådgiver og sender du filer, kundeskema, legitimation m.v. via mobil- og netbank

Skal du sende filer som fx kundeskema, legitimation eller lignende til din rådgiver, kan du gøre det sikkert via din net- eller mobilbank.

Se hvordan du gør i vejledningerne herunder.

Sådan kommunikerer du via mobilbanken

Skal du sende beskeder eller filer til din rådgiver via mobilbanken, kan du gøre det under punktet “Kontakt” i menuen i toppen af skærmen.’

Klik herefter på “Ny besked”, udfyld felterne og vedhæft dine filer.

Se vejledning til mobilbank

Sådan kommunikerer du via netbanken

Log ind i din netbank og vælge menupunktet “Kommunikation” i venstre side. Vælg herefter “Min postkasse” og opret en ny besked ved at klikke på de tre streger i øverste højre hjørne og vælg “Ny besked”.

Udfyld beskeden og vedhæft dine filer.

Se vejledning til gammel netbank Se vejledning til ny netbank

Hvis du ikke er kunde hos os

Er du ikke allerede oprettet som kunde hos os, har du i stedet modtaget et link fra os, hvor du kan uploade dine filer og legitimation.

Vejledning
Sådan deler du din skattemappe med os
Læs mere
Læs mere
Derfor spørger vi om legitimation
Læs mere
Vejledning
Sådan deler du din pensionsinfo med os
Læs mere
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os