Transcript:
Midspar video
Spørg Karla – din digitale hjælper 24/7
Er du i tvivl om noget med din konto, MobilePay, netbank – eller måske bare, hvordan det hele hænger sammen?
Så spørg Karla!
Karla er vores AI-chatbot, der altid er klar til at hjælpe dig – 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.
Ingen spørgsmål er for dumme
“Kan man få MobilePay uden at være 18?”
“Hvor finder jeg mit kontonummer?”
“Er en opsparingskonto bare… en konto man sparer op på?”
Ja, ja og ja – spørg Karla!
Du skal ikke google dig halvt forvirret – bare skriv det du tænker, så svarer Karla på det meste. Hun kender alt til vores produkter, services og guides.
Hvad kan Karla hjælpe med?
Karla kan fx give dig svar på:
- Hvordan du spærrer dit kort (hvis uheldet er ude)
- Hvordan du logger ind i mobilbanken
- Hvad du skal gøre, hvis du skal til udlandet
- Hvilke konti du har som ung kunde
Og en masse andet smart.
Sådan finder du Karla
Klik på chat-ikonet nederst i højre hjørne af skærmen
Stil dit spørgsmål – Karla svarer på få sekunder
Du er også altid velkommen til at spørge din rådgiver
Du er selvfølgelig også altid velkommen til at spørge din rådgiver. Du finder din rådgivers kontaktoplysninger både i din mobilbank og på vores hjemmeside.