Hvem deler du dine oplysninger med?
Større tekst
- 100% +
Læs op

Er du blevet udsat for svindel - eller har du en mistanke om det?

Er du blevet udsat for svindel, eller har du mistanke om, at du er blevet udsat for svindel?

Sker det i vores åbningstid mellem kl. 9:00 og kl. 16:00, skal du STRAKS kontakte os på tlf. 64 22 22 22.

Sker det uden for vores åbningstid skal du STRAKS:

  • Kontakte Nets som kan spærre dit/dine betalingskort OG
  • Kontakte MitID Support som kan spærre dit MitID
Se hvordan du spærrer dit betalingskort eller MitID her

Få hjælp hos Cyberhotline for digital sikkerhed på tlf. 33 37 00 37

Hos Cyberhotline for digital sikkerhed kan du få rådgivning og vejledning om, hvad du skal gøre, hvis du har givet personfølsomme oplysninger til svindlerne og er skaden sket uden for Sparekassens åbningstid.

De kan rådgive og vejlede dig om, hvad du skal gøre for at begrænse skaden, og hvem der evt. skal kontaktes. Det kan fx være at få oprettet kreditadvarsel, hvis du har mistanke om, at din identitet kan blive misbrugt til at optage lån/kredit.

  • Kontakt Cyberhotline for digital sikkerhed på tlf. 33 37 00 37

Lav en indsigelse

Hvis dit betalingskort er blevet misbrugt, og der er trukket beløb på din konto, som du ikke kan vedkende dig, har du mulighed for at lave en indsigelse og i visse tilfælde få dine penge retur.

Læs mere om at lave en indsigelse her >>

Anmeld sagen til politiet

Er du blevet svindlet, skal du også anmelde sagen til politiet.

Læs mere om, hvordan du anmelder sagen >>

Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os