Middelfart Sparekasses kundepanel - vi vil gerne høre din mening

Velkommen til Middelfart Sparekasses kundepanel

Vil du være med til at sætte dit præg på nye produkter, services eller andre tiltag i Middelfart Sparekasse? Så tilmeld dig vores kundepanel.

Alle kan tilmelde sig Middelfart Sparekasses kundepanel – uanset om du er kunde eller ej. Som medlem af kundepanelet vil du løbende få tilbud om at deltage i undersøgelser, hvor vi stiller dig spørgsmål om fx brugervenlighed af vores systemer, kommentarer til vores produkter, vores kommunikation eller din oplevelse af Middelfart Sparekasse.

Du bestemmer selv i hvor stort et omfang, du ønsker at deltage. Vi sender ca. fire undersøgelser ud om året, og du vælger selv, om du ønsker at deltage i hver enkelt.

Undersøgelserne vil typisk være til udvalgte grupper, så du vil kun få information om de undersøgelser, vi vurderer er relevant for dig.

Hvordan foregår undersøgelserne?

Vi samarbejder med analysefirmaet Enalyzer om vores kundepanel. Enalyzer leverer systemet bag kundepanelet. Det er Middelfart Sparekasse, der udarbejder og udsender undersøgelserne, og det er også os, der behandler dine og andre kunders svar.

Når en undersøgelse igangsættes, modtager du en mail fra vores kundepanel med en beskrivelse af undersøgelsen. Du vælger selv, om du vil deltage i den enkelte aktivitet eller ej.

Har du mistet dit bruger-id og password?

Hvem har adgang til mine oplysninger?

De oplysninger, som du giver i Middelfart Sparekasses kundepanel, bruges udelukkende af Middelfart Sparekasse og deles ikke med andre.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt og anonymt, og vi anvender dem udelukkende til at sende dig relevante undersøgelser, så vi kan udvikle Middelfart Sparekasse og vores produkter.

Alle data vedrørende kundepanelet, svar på spørgsmål og undersøgelser ejes af Middelfart Sparekasse og opbevares sikkert hos Enalyzer.

Hvad bruger Middelfart Sparekasse resultaterne til?

De resultater, som vi samler ind via kundepanelet, bruger vi bl.a. til at udvikle eller forbedre produkter, services eller vores kommunikation med kunderne. Når vi har gennemført en undersøgelse, gennemgår og analyserer vi resultaterne, så vi kan vurdere, hvilke tiltag vi evt. skal igangsætte. Når du har deltaget i en undersøgelse, vil du altid få en tilbagemelding fra os på undersøgelsens resultater i det omfang, som er muligt for os.

Kan jeg afmelde mig igen?

Du kan når som helst melde dig ud af kundepanelet igen. Når du afmelder dig, sletter vi alle oplysninger om dig, som du har afgivet, da du tilmeldte dig.

Hvis du gerne vil afmelde dig, skal du logge ind i kundepanelet og derefter klikke på knappen “Afmeld” øverst i skærmbilledet.

Har du øvrige spørgsmål til kundepanelet, er du velkommen til at kontakte os på kundepanel@midspar.dk

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så holder vi dig opdateret med, hvad der sker i Sparekassen. Samtidig er du med i konkurrencen om et gavekort á 500 kroner.

Tilmeld nyhedsbrev

I vores nyhedsbrev holder vi dig ajour med alt, hvad der sker i Sparekassen.

Det er gratis at modtage nyhedsbrevet, og du kan til enhver tid afmelde dig igen.

Læs mere om nyhedsbrevet her