Print Friendly, PDF & Email

Ved du hvad din rådgiver kan hjælpe dig med? Og gør du brug af de muligheder for rådgivning, vi tilbyder i Middelfart Sparekasse?

Konkret hjælp til din økonomi

I Sparekassen lægger vi vægt på at hjælpe vores kunder med en lang række områder relateret til den daglige økonomi. Vi er naturligvis til rådighed, når du skal optage et nyt lån eller lave en opsparing, men vi sætter også stor pris på den løbende sparring om din økonomi. Fordelen ved løbende rådgivning er, at vi sammen får skabt overblik over din økonomi – og et godt overblik er ofte grobunden for en sund økonomi og muligheder for dig.

Vores filosofi er, at når det går vores kunder godt, så går det også Sparekassen godt. Her er nogle eksempler på, hvad vi kan hjælpe med:

  • Låneberegninger– det er uforpligtende at få foretaget en låneberegning, men kan hjælpe til at give indblik i, hvilke muligheder du har. Vi kigger på dine behov og finder den optimale løsning i forhold til din økonomi.
  • Forsikring, boligkøb, investering og pension – det kan være komplekst at overskue de mange muligheder, men din rådgiver kan hjælpe dig fra start til slut. Og skulle det usandsynlige ske, at rådgiveren ikke har svaret, så kan en af vores fageksperter helt sikkert hjælpe.
  • Hjælp til at bruge netbank, mobilbank og Mobilepay: Din rådgiver kender vores digitale løsninger og kan hjælpe dig, hvis det driller.

Vores rådgivere

I Sparekassen lægger vi vægt på at skabe gode kundeoplevelser og vi tror på, at god kundeservice og faglighed går hånd i hånd. Sparekassens rådgivere har alle en teoretisk og praktisk ballast med sig. Der er forskellige veje til at blive bankrådgiver, men fælles for vores bankrådgivere er, at de fleste har mange års erfaring. Mange starter uddannelsen og praktikken direkte efter en ungdomsuddannelse og får derfor hurtigt opbygget en stor erfaring.

Middelfart Sparekasses rådgivere har ikke individuelle salgsmål og får ikke provision. Det er vores måde at sikre, at kunderne får den bedste og mest neutrale rådgivning. Som sparekasse har vi en interesse i, at du bruger de produkter, som er mest fordelagtige for dig, for hvis det går godt for din økonomi, går det godt for os.

Hvordan vælger du din rådgiver?

Kemien mellem dig og din rådgiver er vigtig. Derfor kan du også se og læse om hver eneste af vores rådgivere her på hjemmesiden. Her finder du også direkte kontaktoplysninger til rådgiveren. På den måde kan du komme i direkte kontakt med den rådgiver, du mener passer bedst til dig.

Hvornår kan du få rådgivning?

Vi tilbyder rådgivning fra kl. 8:00 om morgenen og frem til kl. 18:00 på alle hverdage. Så behøver du ikke at tage fri fra arbejde for at mødes med din rådgiver. Og du er selvfølgelig velkommen til at tage børnene med til mødet. Vi ved, at tilgængelighed er vigtigt for vores kunder og derfor møder du ikke et call-center i Middelfart Sparekasse. Derimod får du din egen personlige rådgiver og kan kontakte din rådgiver direkte på mail, telefon eller mobil.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så holder vi dig opdateret med, hvad der sker i Sparekassen.

  • Jeg accepterer, at Middelfart Sparekasse må kontakte mig på e-mail om relevante emner som pension og investering samt alle de kultur- og sportsarrangementer Middelfart Sparekasse arrangerer eller støtter. Jeg accepterer desuden, at mine data behandles med henblik på at sende mig så relevant information som muligt.Læs mere om betingelserne for Middelfart Sparekasses nyhedsbrev her >>

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.