Peter Bojsen, rådgiver i Middelfart Sparekasse i Horsens
Større tekst
- 100% +
Læs op

Horsens

Velkommen til Peter Bojsen

7. september 2023

Vi har budt velkommen til 48-årige Peter Bojsen i vores Horsens-afdeling. Her skal han være privatrådgiver, og ikke mindst på boligmarkedet kommer han med en unik erfaring og ekspertise.

Book et møde med Peter

Bogstaveligt rimer Horsens og Peter Bojsen måske ikke umiddelbart på hinanden – men de to hænger i den grad sammen. Det er nemlig i Horsens, Peter Bojsen har sin base med sin kone og parrets to børn, og sådan har det været i mange år. Derfor er lokalkendskabet på et højt niveau for en mand, der trådte sine første, usikre skridt som dreng i Hornsyld.

Han blev den 1. september en del af Horsens-holdet: 

Efter 18 år som ejendomsmægler glæder jeg mig meget til de nye udfordringer både fagligt og menneskeligt”, siger Peter Bojsen, som ikke havnede i Middelfart Sparekasse ved et tilfælde.

Jeg kendte virksomheden via mit arbejde som ejendomsmægler, så derfor var jeg bevidst om, at der er tale om en virksomhed, der er god for både medarbejdere og kunder. Den slags vil alle gerne være en del af, så jeg ser meget frem til at blive en del af et i forvejen stærkt hold i Horsens, siger Peter Bojsen.

Når du er færdig med at tale om privatøkonomi og ikke mindst bolig med ham, kan du med fordel tale skiture med Peter Bojsen, for på dét område er han også ekspert, da han flere gange årligt er at finde på de sneklædte løjper. Den mere dagligdags motion består blandt andet af løbeture i Horsens og omegn.

Book et møde med Peter lige her

Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse? 

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi

Personlig rådgivning

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi, og som er til at kontakte direkte. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.

Book et møde med Peter her
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger.

Tilfredse kunder

Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2022 topper vi blandt andet som pengeinstituttet med det bedste image – både blandt kunder og blandt ansatte i sektoren – og som pengeinstituttet med de bedste digitale kundeløsninger.

Tjek os på Trustpilot Læs mere om vores anerkendelser
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed.

Vi er demokratiske og selvejende

Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2021 kunne vores garanter stemme på 128 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.

Læs mere om Sparekassens demokrati
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af.

Vi støtter lokalt

En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.

Se, hvordan vi støtter lokalt

Du er altid velkommen til at kontakte os

Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.

Book møde med Peter
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os