Hjælp til Sparekassens privatkunder
26. marts 2020
Vi mærker alle corona-virussen og de omfattende tiltag, der er iværksat for at begrænse spredningen af virussen. For at minimere de økonomiske konsekvenser som følge af corona-virussen er der fra regeringens side iværksat en række initiativer, der skal hjælpe både virksomheder og private.
I Middelfart Sparekasse ser vi det også som en del af vores samfundsopgave at hjælpe de privatkunder og virksomheder, der er økonomisk ramt af coronakrisen.
Ydelsesfritagelse på dine lån i Sparekassen
I lyset af corona-virussen har vi bl.a. besluttet, at kunder, der bliver økonomisk berørt af krisen, har mulighed for at få ydelsesfritagelse på lån i Sparekassen.
Det betyder ydelsesfritagelse for dig
Er du blandt de privatkunder, der er økonomisk berørt af corona-smitten, har du mulighed for at sætte dine afdrag på lån i Sparekassen, fx til bil- eller bolig, i bero i op til tre måneder. Det kan ske uden ekstra gebyromkostninger *.
Kontakt din rådgiver
I Sparekassen giver vi altid en individuel rådgivning i forhold til din aktuelle situation, og derfor er det vigtigt, at du tager fat i din rådgiver og drøfter, hvilke muligheder der er for at hjælpe dig i forhold til din situation.
Vi bidrager efter bedste evne til at minimere spredningen af corona-virus, og derfor holder vi ikke fysiske møder til og med mandag 13. april. Vores rådgivere er klar ved telefonen, ligesom vi også gerne holder et webmøde med dig.