Betyder et godt image noget for dig?
Middelfart Sparekasse er de seneste fire år blevet anerkendt som det danske pengeinstitut med det bedste image, og senest er vi også kåret som den mest attraktive arbejdsplads i den finansielle sektor.
Tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder
Et godt image har afgørende betydning for Sparekassen – og andre virksomheder for den sags skyld. Som undersøgelsens resultater viser, så er både kunde- og medarbejderimage en sammensat størrelse, der består af mange forskellige faktorer, men helt grundlæggende handler det om, at der er tillid til den måde, vi har valgt at drive Sparekassen på – både fra vores kunder og kollegaernes side.
I Middelfart Sparekasse har vi en klar overbevisning om, at tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder. Vi tror på, at svaret på det gode image skal findes i arbejdet med vores kultur, hvor gammeldags dyder som ordentlighed og sund fornuft går hånd i hånd med god ledelse, handlefrihed og et stærkt kundefokus.
Vi er naturligvis både glade for og stolte over de flotte resultater, men det betyder endnu mere for os, at du i det daglige mærker, at vi gør lidt ekstra for dig som kunde, så du vil tale positivt om os og anbefale os.
Resultater fra Finansimage og Medarbejderimage 2019
I skemaet kan du se, hvordan Middelfart Sparekasse bliver placeret på de otte overordnede parametre, der indgår i hhv. Finansimage og Medarbejderimage 2019.
Kundernes vurdering af Middelfart Sparekasse |
Medarbejdernes vurdering af Middelfart Sparekasse |
- God service (nr. 1)
- God rådgivning (nr. 1)
- Troværdighed (kan stole på dem) (nr. 1)
- Overholder love og regler (nr. 2)
- Udvikling af nye produkter og services (nr. 1)
- Konkurrencedygtige priser (nr. 1)
- God økonomi (nr. 1)
- God og synlig kommunikation (nr. 1)
|
- God ledelse (nr. 1)
- Man er med til at træffe vigtige beslutninger som medarbejder (nr. 1)
- Gode karrieremuligheder i virksomheden (nr. 6)
- Gode lønvilkår i virksomheden (nr. 2)
- Gode personalefordele (nr. 1)
- Gode muligheder for efteruddannelse (nr. 1)
- Stort fokus på kunderne og deres behov (nr. 1)
- Som ansat kan man være stolt af sit arbejde (nr. 1)
|
1. Finansimage-undersøgelsen er gennemført af Finanswatch og Wilke og er baseret på 5.049 interviews.
De 30 største danske pengeinstitutter målt på udlån indgår i undersøgelsen, der er gennemført i perioden 3. juli – 14. august 2019.
2. Medarbejderimage-undersøgelsen er gennemført af Finanswatch og Wilke og er baseret på 3.991 interviews.
Der indgår 57 finansvirksomheder i undersøgelsen, der er gennemført i perioden 18. september – 17. oktober 2019.
Du er altid velkommen til at kontakte os
Kunne du også tænke dig at være kunde i Middelfart Sparekasse, eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.