København
Mød Michael Hansen
25. august 2023
42-årige Michael Hansen fra Hvidovre har arbejdet i pengeinstitut godt og vel halvdelen af sit liv. Først 13 år i Arbejdernes Landsbank – heraf 11 som privatkunderådgiver inden for bolig, pension og investering. Undervejs med nogle år som tillidsrepræsentant og ansvarlig for oplæring af nye kolleger og elever.
Book et møde med Michael
I 2015 sadlede han imidlertid om, da han så, at Sparekassen Kronjylland skulle etablere sig på Sjælland og i København. Det var en spændende mulighed resulterede i otte gode år som rådgiver der. Men nu er det altså Middelfart Sparekasses kunder, som får glæde af Michael Hansens mange års erfaring.
Det bedste i jobbet som rådgiver er at give folk en god kundeoplevelse. Jeg møder kunderne med godt humør og trives med gode kolleger og med at bidrage til det gode arbejdsmiljø. Jeg synes, det er spændende at hjælpe privatkunder med at etablere sig på boligmarkedet og rådgive dem igennem livets andre faser, siger Michael Hansen, som er født, opvokset og bosat på Vestegnen.
Foreningsliv og frivillighed fylder
Han holder meget af at løbe og løber typisk tre gange om ugen i en lokal løbeklub i Taastrup. Derudover er han næstformand i en lille bowlingklub og træner en gang om ugen – og spiller kamp hver anden weekend i sæsonen.
Frivillighed fylder også en del i Michael Hansens liv, og han har blandt andet været frivillig på Roskilde Festival, til VM i Halvmaraton, Det Internationale MGP 2014 samt senest i forbindelse med Danmarks værtskab ved EM i fodbold 2021.
Derudover er Michael Hansen storforbruger af kultur og scenekunst som teater, musicals og revyer. Den helt store passion er dog fodbold, hvor han følger Brøndby i tykt og tyndt.
Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse i København?
Personlig rådgivning
Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi, og som er til at kontakte direkte. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.
Book et møde med Michael her
Tilfredse kunder
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2022 topper vi blandt andet som pengeinstituttet med det bedste image – både blandt kunder og blandt ansatte i sektoren – og som pengeinstituttet med de bedste digitale kundeløsninger.
Tjek os på Trustpilot
Læs mere om vores anerkendelser
Vi er demokratiske og selvejende
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2021 kunne vores garanter stemme på 128 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.
Læs mere om Sparekassens demokrati
Vi vil støtte lokalt
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.
Se, hvordan vi støtter
Du er altid velkommen til at kontakte os
Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.