Større tekst
- 100% +
Læs op

Vejle

Velkommen til Malene Herløv Aagaard

14. juni 2024

Vi har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Vejle. Det er 39-årige Malene Herløv Aagaard, der kommer fra en stilling som rådgiver i Danske Bank, hvor hun har arbejdet i 18 år.

Book et møde med Malene her

Hun startede i sin tid som elev i Danske Bank i Viborg. Siden har hun arbejdet i Horsens, Vinding og Vejle, og nu er det altså Sparekassens kunder, som får glæde af Malene Herløv Aagaard.

Hun flyttede til Vejle i 2009 og har siden 2010 boet i Mølholm med sin mand, Danny. Sammen har de to børn, og fritiden bruges mestendels på at være sammen med familien og venner.

Det bedste ved jobbet som rådgiver er at hjælpe kunderne med at finde frem til de helt rigtige løsninger.

Jeg har altid mine kunders ønsker og drømme i fokus, og hvis jeg kan være medvirkende til, at de bliver indfriet, så har det været en rigtig god dag på jobbet. Det er blandt andet også derfor, jeg har valgt Middelfart Sparekasse.

Her har man stadig kunden i fokus, og derudover har sparekassen et godt ry for at støtte op om lokalsamfundet. Det er to ting, som betyder meget for mig.

Og så gør det selvfølgelig ikke noget, at Middelfart Sparekasse er kendt for at være en rigtig god arbejdsplads, hvor de gode værdier ikke bare er noget, som står på en kop. 

 

Book et møde med Malene lige her

Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse? 

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi

Personlig rådgivning

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi, og som er til at kontakte direkte. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.

Book et møde med Malene her
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger.

Tilfredse kunder

Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2022 topper vi blandt andet som pengeinstituttet med det bedste image – både blandt kunder og blandt ansatte i sektoren – og som pengeinstituttet med de bedste digitale kundeløsninger.

Tjek os på Trustpilot Læs mere om vores anerkendelser
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed.

Vi er demokratiske og selvejende

Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2021 kunne vores garanter stemme på 128 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.

Læs mere om Sparekassens demokrati
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af.

Vi støtter lokalt

En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.

Se, hvordan vi støtter lokalt

Du er altid velkommen til at kontakte os

Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.

Book møde med Malene
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os