Horsens
Velkommen til Emil Kristensen
13. marts 2024
Vi har ansat 31-årige Emil Kristensen som privatkundechef i vores Horsens-afdeling.
Emil Kristensen kommer fra en stilling som souschef i Lån & Spar Bank, hvor han har arbejdet siden 2018. Først som finansiel rådgiver i København og senere i Aarhus, hvor han i 2020 fik titel af souschef. Og det har han haft frem til nu, hvor han altså kan kalde sig privatkundechef i Middelfart Sparekasse i Horsens, hvor han har boet med sin kæreste siden 2020.
Book et møde med Emil her
Jeg har familie, venner og netværk i Horsens og omegn, og både min kæreste og jeg føler en stærk tilknytning til lokalområdet, så vi var ikke i tvivl om, at det var et god sted at slå os ned og købe hus.
Jeg er den ældste ud af en søskendeflok på fem og er opvokset på Sydfyn. På mange måder rammer Middelfart Sparekasses værdier lige ned i de værdier, jeg er vokset op med. Fællesskab har alle dage været vigtigt for mig, og derfor var jeg ikke i tvivl om, at Middelfart Sparekasse var et godt match for mig.
Hele filosofien om at ville være til fælles bedste og bidrage til lokalområdet er for mig udtryk for den helt rigtige måde at drive pengeinstitut på – og det er helt sikkert noget, som jeg gerne vil være en del af, siger den nyslåede privatkundechef.
Fritiden bruges gerne i selskab med familie og venner – og som en ægte levemand nyder Emil Kristensen at rejse og opleve fremmede kulturer. Derudover har han en livslang kærlighed til god mad, som han gerne bruger tid på selv at lave. Men han går selvfølgelig ikke af vejen for en tur på restaurant i ny og næ.
Desuden går der i øjeblikket også en del tid med ud over det daglige arbejde at studere HD 2.del i Organisation og Ledelse på Syddansk Universitet.
Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse?
Personlig rådgivning
Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi, og som er til at kontakte direkte. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.
Book et møde med Emil her
Tilfredse kunder
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2022 topper vi blandt andet som pengeinstituttet med det bedste image – både blandt kunder og blandt ansatte i sektoren – og som pengeinstituttet med de bedste digitale kundeløsninger.
Tjek os på Trustpilot
Læs mere om vores anerkendelser
Vi er demokratiske og selvejende
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2021 kunne vores garanter stemme på 128 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.
Læs mere om Sparekassens demokrati
Vi støtter lokalt
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.
Se, hvordan vi støtter lokalt
Du er altid velkommen til at kontakte os
Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.