Større tekst
- 100% +
Læs op

Hørning

Velkommen til Betina Nielsen

15. maj 2024

Vi har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Hørning. Det er 37-årige Betina Nielsen, der kommer fra en stilling som rådgiver i Merkur Andelskasse i Aarhus.

Nu får hun i stedet sin daglige gang i Middelfart Sparekasse på butikstorvet i Hørning, hvor hun skal arbejde som rådgiver for privatkunder.

Book et møde med Betina her

Jeg brænder for at give en ordentlig og nær kunderådgivning, hvor tillid og gensidig respekt er fundamentet.

Der skal være plads til diversitet, og der er stor forskel på kundernes behov og meninger. Derfor er det vigtigt for mig at få en god relation til den enkelte kunde, så jeg kan møde dem på deres præmisser. Heldigvis er jeg naturligt nysgerrig og tror på, at en ærlig dialog er vejen frem til et godt samarbejde med såvel kunder som kolleger.

Betina har fået anbefalet Middelfart Sparekasse fra tidligere kolleger: 

Jeg har hørt meget positivt om Middelfart Sparekasse fra tidligere kolleger, som er ansat hos sparekassen i dag. Desuden flugter sparekassens værdigrundlag rigtig godt med mine egne værdier. Jeg synes, det er vigtigt, at de bløde værdier vægtes højt, så man kan gå på arbejde med en god mavefornemmelse og være stolt af at være med til at gøre en forskel.

Hun er født og opvokset i Silkeborg, men flyttede for to år siden til Kvottrup med sin familie. Fritiden bruges gerne på skiferier, camping og lange gåture – gerne i selskab med familiens hund, Luna.

Betina nyder livet i de landlige omgivelser i Kvottrup, hvor der er masser af plads og højt til himlen.

Book et møde med Betina lige her

Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse? 

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi

Personlig rådgivning

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi, og som er til at kontakte direkte. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.

Book et møde med Betina her
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger.

Tilfredse kunder

Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2022 topper vi blandt andet som pengeinstituttet med det bedste image – både blandt kunder og blandt ansatte i sektoren – og som pengeinstituttet med de bedste digitale kundeløsninger.

Tjek os på Trustpilot Læs mere om vores anerkendelser
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed.

Vi er demokratiske og selvejende

Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2021 kunne vores garanter stemme på 128 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.

Læs mere om Sparekassens demokrati
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af.

Vi støtter lokalt

En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.

Se, hvordan vi støtter lokalt

Du er altid velkommen til at kontakte os

Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.

Book møde med Betina
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os