Ansøgningsfrist16. marts StedVejle TimeantalEfter aftale Jobtype Upload ansøgning og CV

Telefonservice

Kunderne i Middelfart Sparekasse er meget tilfredse med den service, de får. Vi tror på, at det skyldes, at vi holder fast i dyder som tilgængelighed, nærvær og hurtige svar. Derfor har kunderne i Sparekassen en direkte kontakt til deres rådgiver.

Tager rådgiveren ikke telefonen, eller ringer kunden direkte til afdelingen, så sidder et hold på 12 kolleger klar til at hjælpe. I vores afdeling i Vejle sidder MS Telefonservice. De besvarer hver dag i omegnen af 500 opkald, og i 75 procent af tilfældene kan kollegaen i røret løse kundens problem. Det er førstehjælp i Middelfart Sparekasse!

Vi søger nu endnu en kollega til afdelingen. Du er serviceminded og så smilende, at det kan mærkes gennem telefonen. Og så har du godt kendskab til hverdagen i et pengeinstitut og de spørgsmål, som kunderne stiller. Du kan være rådgiver eller kundemedarbejder i dag. Du kan også være nyuddannet i pengeinstitutsektoren, som gerne vil hjælpe kunder, men ikke gennem den tunge faglige rådgivning. Under alle omstændigheder har du et veludviklet servicegen og gør dit bedste for at hjælpe alle, du får i røret.

Hvis du har erfaring med SDC’s systemer, er det en fordel, men ikke et krav.

En af Danmarks bedste arbejdspladser

I Vejle bliver du en del af et hus med samlet set ca. 75 kolleger. Afdelingen på Toldbodvej 2 huser også kundemedarbejderne i MS Fælles Privat, afdelingen hvor produktion for privatkunder er samlet, vores Vejle-afdeling samt vores specialister inden for pension og investering.

I Vejle – som i resten af Sparekassen – har vi stor fokus på trivsel og samarbejde. Vi har gennem mange år været blandt landets bedste arbejdspladser. Det vil vi fortsat være, og vi har derfor fokus på både faglig og personlig udvikling.

Hvis du har lyst til at bidrage til, at vi også fremover har nogle af landets mest tilfredse kunder, så kan vi tilbyde et fuldtidsjob på en arbejdsplads, hvor høj faglighed og højt humør kombineres på bedste vis.

Hvis du vil høre mere om jobbet, kan du kontakte afdelingsdirektør Annemette Søgaard Jeppesen på tlf. 25 27 06 17 eller HR-direktør Helle Lund Gregersen på tlf. 27 90 05 47. Du kan søge jobbet her. Sidste frist er søndag 16. marts 2025. Vi indkalder løbende til samtaler, så søg gerne hurtigst muligt.

Upload ansøgning og CV

Ansøgertræning

Vi vil gerne klæde dig bedst muligt på til at søge stillingen, så derfor tilbyder vi dig et gratis online-kursus, der klæder dig på til at lave en rigtig god ansøgning.

Træningen tager ca. 30 minutter, og du kan frit plukke i emnerne ud fra dit behov.

Forløbet udbydes af en ekstern leverandør, og Middelfart Sparekasse kan ikke se, hvilke kandidater der benytter sig af træningen.

Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os