Ansøgningsfrist17. november 2025
Sted
TimeantalEfter aftale
JobtypeErhvervskundemedarbejder
Upload ansøgning og CV
Erhvervskundemedarbejder
Det vigtigste er, hvad du kan bidrage med. Ikke hvor du sidder, når du lader dine evner komme Sparekassen, kunderne og kollegerne til gode.
Vi søger en erhvervskundemedarbejder, som har lysten og evnerne til at indgå i et stærkt team, hvor vi med høj faglighed og hurtig ekspedition sammen med erhvervsrådgiverne skaber de bedste oplevelser for vores kunder. Vores erhvervsmedarbejdere er samlet i én afdeling under ledelse af afdelingsdirektør Lene Harders. I sidder på flere adresser og samarbejder på distancen, for vi ønsker, at I også skal være tæt på kunderne i hverdagen.
Derfor har du selv stor indflydelse på, hvor du får arbejdssted. Det kan nemlig være i alle de afdelinger, hvor vi betjener erhvervskunder. Uanset hvilken afdeling, der passer dig bedst, får du andre erhvervskundemedarbejdere som kolleger i afdelingen – og en lang række andre kolleger i form af erhvervs- og privatrådgiverne.
Som vores nye erhvervskundemedarbejder skal du:
- være struktureret. Du kan have mange arbejdsopgaver i gang på samme tid, og du formår at bevare overblikket og prioritere din indsats
- være god til at kommunikere. Du får en stor intern kontaktflade, og du skal også forvente, at kunderne og deres samarbejdspartnere ringer til dig for at få hjælp
- have et godt kendskab til arbejdet med erhvervskunder.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- oprettelse af erhvervskunder, herunder låne- og sikkerhedsdokumenter
- tinglysning for erhverv – virksomhedspant samt øvrige erhvervssikkerheder
- arbejdsgarantier og øvrige erhvervsgarantier
- DLR Kredit og Totalkredit Erhverv
- oprettelse af diverse erhvervsprodukter såsom udenlandske overførsler, erhvervsnetbank og support af disse og andre produkter
- diverse ad hoc-opgaver for kunder og rådgivere.
Tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder
Du kommer til en sparekasse, der tror på, at personlige relationer og hurtige svar er afgørende for vores kunder. Vores næste nye strategi bærer titlen “Danmarks mest nærværende pengeinstitut”, og under den titel arbejder vi hårdt på at levere rådgivning og service i topklasse til bestående kunder. Vi tror på, at tilfredse kunder er vejen til endnu flere kunder.
Vi tror også på, at tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder. Derfor er vi stolte af, at medarbejderne i sektoren år efter år peger på os som den mest attraktive arbejdsplads blandt landets pengeinstitutter. Den position vil vi fastholde, så du kommer til en arbejdsplads med stort fokus på både faglig og personlig udvikling.
Vi er ca. 425 kolleger fordelt på 16 adresser. Hvis du vil med på holdet, kan du søge stillingen her. Vi indkalder løbende til samtaler, så søg gerne allerede i dag. Men ansøgningsfristen er den 17. november 2025.
Har du spørgsmål til jobbet, så er du velkommen til at kontakte Lene Harders Pedersen, afdelingsdirektør i MS Fællesservice Erhverv, på tlf. 27 90 06 12 eller HR-konsulent Michael Hedemann på tlf. 61 94 06 00.
Ansøgertræning
Vi vil gerne klæde dig bedst muligt på til at søge stillingen, så derfor tilbyder vi dig et gratis online-kursus, der klæder dig på til at lave en rigtig god ansøgning.
Træningen tager ca. 30 minutter, og du kan frit plukke i emnerne ud fra dit behov.
Forløbet udbydes af en ekstern leverandør, og Middelfart Sparekasse kan ikke se, hvilke kandidater der benytter sig af træningen.