Større tekst
- 100% +
Læs op

Myselfie måtte kæmpe for overlevelse:

Fra kæmpe succes til coronakrise

Vi har fulgt festvirksomheden Myselfie gennem de seneste to år, hvor landet har været ramt af corona-pandemien. I denne lille serie over tre afsnit kan du møde Thomas Bennedsen og Peter Lynggaard, som sammen driver virksomheden, og høre om Myselfies op- og nedture gennem to år med aflysninger og nedlukninger.

Myselfie gik i 2018 fra tv-programmet Løvens Hule med en million kroner og samtlige investorer med ombord. Og herfra gik det stærkt for virksomheden, hvis koncept med udlejning af såkaldte selfiemaskiner ikke blot tog løverne, men også resten af Danmark med storm.

Vi er gået to år tilbage i budget, men vi har fået 10 års erfaring

Der var fart på i Myselfies lokaler i Vejle, men festen fik en brat afslutning, da virksomheden sammen med resten af landet måtte lukke ned for stort set alle aktiviteter, da Covid-19 for alvor fik fat i Danmark.

I denne lille serie over tre afsnit kan du møde Thomas Bennedsen og Peter Lynggaard, som sammen driver virksomheden, og høre om Myselfies op- og nedture gennem to år med aflysninger og nedlukninger.

Besøg Myselfie

Afsnit 1:

Myselfie lavede en fest i Løvens Hule

I første afsnit af vores lille serie om virksomheden Myselfie møder vi Thomas og Peter, som driver virksomheden sammen. Der har været fuld fart på forretningen i flere år. Faktisk er Myselfie så stor en succes, at Thomas og Peter tager samtlige løver med storm, da de deltager i Løvens Hule og går derfra med en million kroner og alle fem investorers opbakning.

Men coronaen er nået til Danmark, og landet bliver lukket ned …

Afsnit 2:

Danmark lukkes ned, og Myselfie må kæmpe for at overleve

I afsnit 2 har pandemien for alvor fået fat i Danmark. Alt er lukket ned, og Thomas og Peter bliver nødt til at afskedige ansatte. De mødes med revisoren for at lægge nye budgetter – både for plan B og C. 

Spørgsmålet er, om man kan overleve som festvirksomhed, når man står midt i en pandemi, og alle fester er aflyst.

Afsnit 3:

Fra sodavandsdisco til millionomsætning: Mød manden bag Myselfie

I afsnit 3 møder vi Thomas Bennedsen, som har stiftet Myselfie. Han startede som iværksætter for 20 år siden og har gennem alle årene været kunde i Middelfart Sparekasse, hvor han har haft et godt samarbejde med sparekassens Michael Jespersen, som er privatkundechef i Vejle. 

Tilmeld dig her
Gratis webinar: Fra sodavandsdisco til millionomsætning
Læs mere
Læs mere her
Få overblik over alle arrangementer
Læs mere
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os