Vivi Norman, rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus
Større tekst
- 100% +
Læs op

Aarhus

Velkommen til Vivi Norman - ny rådgiver

23. april 2025

Vi har budt en erfaren rådgiver velkommen på holdet i Aarhus.

61-årige Vivi Norman har arbejdet med både rådgivning, ledelse og specialistopgaver i den finansielle sektor siden 1989. Nu glæder hun sig til at skabe gode kundeoplevelser her i Middelfart Sparekasse.

Kontakt Vivi her

1. april begyndte Vivi Norman som rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus. Hun er ny i Sparekassen, men ikke i faget. Vivi Norman har således arbejdet med kunderådgivning i mange år og har altid haft en forkærlighed for den nære kontakt og de gode samtaler med kunderne.

Jeg elsker at tale med mennesker, og det betyder meget for mig, at kunderne føler sig godt hjulpet. Det er vigtigt, at de går herfra med en god oplevelse og en løsning, der passer til dem.

Det var den menneskelige tilgang og det lokale engagement, der tiltrak Vivi Norman ved Middelfart Sparekasse.

Og så har jeg bare hørt meget godt om sparekassen fra både kunder og bekendte i branchen.

Ved siden af jobbet bruger Vivi Normann en stor del af sin fritid på frivilligt arbejde i Røde Kors’ Q-net i Silkeborg. Her er hun aktivitetsleder og en del af et stærkt netværk, som hjælper voldsudsatte kvinder og børn med at komme godt videre i livet.

Det er en hjertesag for mig. Jeg er med til at matche kvinder med frivillige, som støtter dem i en ny start efter et voldeligt forhold, og vi holder også netværksmøder, hvor der er plads til fællesskab og håb. Det giver virkelig mening.

Privat bor hun i Silkeborg sammen med sin mand – og holder sig i form med løbeture 2-3 gange om ugen.

Jeg løber både for kroppen og for hovedet. Det giver ro og balance, afslutter hun med et smil.

Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse? 

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi

Personlig rådgivning

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi, og som er til at kontakte direkte. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.

Book et møde med Vivi
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger.

Danmarks bedste image

Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2023 blev vi for syvende gang siden 2016 kåret af bankkunder i Danmark til pengeinstituttet med det bedste image. Det gør os særligt stolte, at vi fremhæves for vores service, rådgivning og troværdighed.

Tjek os på Trustpilot Læs mere om vores anerkendelser
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed.

Vi er demokratiske og selvejende

Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2025 kunne vores garanter stemme på 192 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.

Læs mere om Sparekassens demokrati
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af.

Vi støtter lokalt

En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.

Se, hvordan vi støtter lokalt

Du er altid velkommen til at kontakte os

Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.

Book møde med Maria-Charlotte
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os