Bliv kunde
Sådan skifter du bank
Det er nemt at skifte til Middelfart Sparekasse, og vi hjælper dig med hele dit bankskifte.
Book møde Ring mig opBliv kunde
Det er nemt at skifte til Middelfart Sparekasse, og vi hjælper dig med hele dit bankskifte.
Book møde Ring mig opDet hele starter med et møde mellem dig og din nye, personlige rådgiver.
For at give dig det bedste overblik over dine mange muligheder, har vi brug for at kende din økonomi. Vi kigger for eksempel på dine indtægter og udgifter, din årsopgørelse fra SKAT, din pensionsopsparing, eventuelle forsikringer i forbindelse med din pensionsopsparing og din betalingsoversigt. Derfor er det vigtigt, at du medbringer dit NemID med til mødet samt gult sundhedskort og pas eller kørekort.
Husk at give din arbejdsgiver besked om, at du har fået nyt kontonummer til løn i Middelfart Sparekasse. Er du offentligt ansat sker ændring af dit kontonummer automatisk via din NEM-konto. Husk også at tilmelde dit nye kortnummer, hvis du har aftaler med for eksempel Brobizz, iTunes, MobilePay og Netflix.
Vil du også være kunde i Middelfart Sparekasse, så bare sig til. Her på hjemmesiden kan du booke et møde med en af vores rådgivere, eller bede om at blive ringet op.
Du kan altid ringe til os på vores hovednummer tlf. 64 22 22 22 eller sende os en mail på kontakt@midspar.dk
Vi er ved telefonen fra kl. 10:00 til 16:00 på hverdage.
Har du brug for at kontakte din rådgiver, kan du finde kontaktoplysningerne i din netbank eller ved at klikke på linket herunder.
Vil du gerne have et møde med os, er du velkommen til at booke et møde – enten i en afdeling eller online.
Har du brug for hjælp med net- eller mobilbank, kan du kontakte vores support på både mail og telefon.
Tlf.: 64 22 22 62
Mail: hotline@midspar.dk
Man.-fre.: kl. 08:00-22:00
Lør., søn-/helligdage: kl. 11:00-20:00
24. december, 31. december og 1. januar er åbningstiden dog kl. 10:00-14:00
Middelfart Sparekasse
Havnegade 21
5500 Middelfart
64 22 22 22
kontakt@midspar.dk
CVR 24 74 48 17
SWIFT: MISPDK21