Forside Nyheder Velkommen til Jens Christian Christensen – ny erhvervsrådgiver i Fredericia Fredericia
Velkommen til Jens Christian Christensen - ny erhvervsrådgiver
14. august 2023
Vi har budt velkommen til en erfaren herre i afdelingen på Prinsessegade i Fredericia. Det er 56-årige Jens Christian Christensen, som har haft sin gang i finanssektoren siden 1987. Han har arbejdet med erhvervskunder siden 1990 – senest som erhvervsrådgiver i Spar Nord Bank Lillebælt og Kolding.
Book et møde med Jens Christian
Nu er det kunderne i Middelfart Sparekasse, som kommer til at kunne trække på Jens Christian Christensens store viden inden for erhvervsområdet.
– Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi jeg hører meget godt om den fra tidligere kolleger, som i dag arbejder der. Derudover tiltaler det mig, at man har en ret progressiv form for ledelse og selvledelse. Der er for eksempel ingen KPI’er på enkeltpersoner, men alene på afdelingen. Man er lokalt engageret og har en flad ledelsesstruktur. Alt sammen noget, som tiltaler mig.
Jeg kan godt lide at opbygge langvarige relationer og partnerskaber med mine kunder via proaktiv kontakt og værdiskabende tilbud og løsninger,
Jens Christian skal beskæftige sig med rådgivning af eksisterende kunder i afdelingen samt opsøgende arbejde for at finde nye erhvervskunder i Fredericia.
Privat bor han i Kolding, men har arbejdet i Fredericia og Middelfart siden 2008 og har været engageret i diverse netværk og blandt andet deltaget i netværket omkring FC Fredericia gennem mange år.
Fritiden bruges på gør det selv-projekter i huset såvel som sommerhuset, og så er det første prioritet for Jens Christian Christensen at bruge tid sammen med familie og venner.
Han har en stor interesse for musik og tager til en del koncerter. Desuden spiller han selv keyboard.
Skal pulsen op, trækker han som regel i løbeskoene og tager en frisk tur ude i naturen.
Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse?
Personlig rådgivning
Du får en personlig erhvervsrådgiver, som kender dig og din virksomhed, og som er til at få fat på. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.
Tilfredse kunder
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2022 topper vi blandt andet som pengeinstituttet med det bedste image – både blandt kunder og blandt ansatte i sektoren – og som pengeinstituttet med de bedste digitale kundeløsninger.
Tjek os på Trustpilot
Læs mere om vores anerkendelser
Vi er demokratiske og selvejende
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2021 kunne vores garanter stemme på 128 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.
Læs mere om Sparekassens demokrati
Vi støtter lokalt
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.
Se, hvordan vi støtter lokalt
Du er altid velkommen til at kontakte os
Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.