Vejle
Velkommen til Henrik Holme
12. februar 2024
Vi har ansat 43-årige Henrik Holme som rådgiver i vores Vejle-afdeling.
Han har på nær en kortvarig afstikker uden for branchen arbejdet i finanssektoren siden 2003, hvor han startede som elev i netop Middelfart Sparekasse.
Book et møde med Henrik her
Siden sin elevtid i Sparekassen har Henrik været i både større og mindre pengeinstitutter samt et par år i Grønland. Og nu vender han altså ”hjem” til Middelfart Sparekasse igen.
Sparekassen gør enormt meget ud af at være en god arbejdsplads, og det smitter helt klart af på det overskud, medarbejderne har til både hinanden og kunderne. Jeg kender jo allerede sparekassen fra min elevtid, og det føles meget naturligt at vende tilbage efter at have oplevet lidt af hvert både herhjemme og ude i verden.
Henrik skal arbejde med privatkunder i Sparekassen:
Jeg elsker, når jeg kan give både kunder og kolleger lidt mere, end de havde forventet – og selvfølgelig give dem et smil med på vejen. Som rådgiver er det vigtigt for mig, at kunden forstår produkterne og er tryk ved den relation, vi har. I Middelfart Sparekasse prioriterer man stadig den direkte relation til kunderne, og det betyder meget for mig, at der er tid og overskud til kunderne i hverdagen.
Han har boet i Gårslev med sin familie siden 2009 og sætter stor pris på det lille bysamfund, hvor der er højt til himlen og kort til alt andet.
I fritiden hygger jeg mig meget med min familie, som tæller min hustru og tre børn i alderen 3, 7 og 11 år – samt selvfølgelig vores hund, en mini collie på to år. Vi elsker især at tage over i vores sommerhus på Samsø. Her er der plads til masser af familiehygge og afslapning – så det gør vi, så ofte vi kan.
Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse?
Personlig rådgivning
Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi, og som er til at kontakte direkte. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.
Book et møde med Henrik her
Tilfredse kunder
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2022 topper vi blandt andet som pengeinstituttet med det bedste image – både blandt kunder og blandt ansatte i sektoren – og som pengeinstituttet med de bedste digitale kundeløsninger.
Tjek os på Trustpilot
Læs mere om vores anerkendelser
Vi er demokratiske og selvejende
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2021 kunne vores garanter stemme på 128 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.
Læs mere om Sparekassens demokrati
Vi støtter lokalt
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.
Se, hvordan vi støtter lokalt
Du er altid velkommen til at kontakte os
Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.