Afdelingen i Hedensted har nu rundet 6.000 kunder
Print Friendly, PDF & Email
Share Button

I slutningen af 2016 nåede vi et mål, vi har kunnet skimte gennem længere tid: Kunde nr. 6.000 meldte sin ankomst i Hedensted-afdelingen – godt 15 år efter åbningen i 2001.

Vi er meget stolte af, at så mange privat- og erhvervskunder i Hedensted og omegn viser os tillid ved at vælge os som pengeinstitut. Den tillid forsøger vi at leve op til hver eneste dag.

Vi giver tilbage

Samtidig vil vi også gerne give noget tilbage. Det gør vi ved at støtte en lang række foreninger og arrangementer i Hedensted Kommune. I år har vi valgt at gøre noget ekstra for at markere, at vi har rundet kunde nummer 6.000. Vi vil støtte Broen Hedensted, en nystartet lokal afdeling af Broen Danmark. Det er en støtteforening, der drives af frivillige kræfter, og har til formål at hjælpe børn og unge, hvis forældre ikke har sociale eller økonomiske ressourcer til deres børns deltagelse i fritidsaktiviteter i klubber og foreninger i hele kommunen.

Også de ældre borgere skal nyde godt af vores støtte, så vi vil også støtte Ældre Sagens lokalafdeling i Hedensted i år.

Da anledningen er, at vi har nået 6.000 kunder, så har vi valgt at støtte begge foreninger med et beløb pr. hver ny kunde til Middelfart Sparekasse i Hedensted i løbet af 2017.

Vil du også være med?

Vil du også være en af Danmarks mest tilfredse kunder og samtidig være med til at støtte?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så holder vi dig opdateret med, hvad der sker i Sparekassen. Samtidig er du med i konkurrencen om et gavekort á 500 kroner.

Tilmeld nyhedsbrev

I vores nyhedsbrev holder vi dig ajour med alt, hvad der sker i Sparekassen.

Det er gratis at modtage nyhedsbrevet, og du kan til enhver tid afmelde dig igen.

Læs mere om nyhedsbrevet her