Print Friendly, PDF & Email
Share Button

Da Birger Miller i foråret 2012 forlod sit rådgiverjob hos en bank i Horsens til fordel for Middelfart Sparekasse, fik Stinne og Kenneth Bregenov besked om, at de havde fået en ny rådgiver. Kenneth Bregenov gik på nettet og fandt Birger Miller i Middelfart Sparekasse i Horsens. Kort tid efter havde Birger og Sparekassen fået to nye kunder.

“Birger kendte vores økonomi og vores forhold. Den historik ville vi gerne drage nytte af, så vi valgte at skifte til Middelfart Sparekasse”, fortæller Kenneth Bregenov.

Det har parret ikke fortrudt. Siden er der blevet købt ny bil, solgt hus og strikket finansiering af et byggeprojekt sammen.

“Når vi får rådgivning af Birger, så føler vi ikke det handler om penge. Han sætter sig ind i vores familieliv, vores økonomi”, siger 31-årige Stinne Bregenov.

“Vi er ikke bare et kundenummer i stakken. I stedet for standardprogrammer kan vi snakke om tingene. I stedet for, at en rente ligger fast, kan vi snakke om, om den kan sættes lidt ned, hvis vi afdrager et boliglån over 10 år i stedet for over 20 år”, supplerer Kenneth Bregenov.

Imødekommende og tilgængelig

Dermed er det kombinationen af Birger og Sparekassen, der gør parret til glade kunder. Birgers imødekommenhed og tilgængelighed suppleret med Sparekassens filosofi om at behandle alle kunder individuelt er et godt miks. Kenneth giver et konkret eksempel.

“Vi havde lige købt en ny bil, da topstykket revnede. Det gav en regning på 45.000 kr., som sælgeren ikke mente, han skulle betale. Birger sagde “Tag det nu med ro og find den billigste løsning, så klarer vi resten”. Jeg ved godt, at han tjener på renterne, men det gav os en ro, at vi ikke skulle spekulere mere over det”, siger Kenneth Bregenov, der kun kan komme på et enkelt område, hvor han til at begynde med tænkte, at det kunne være bedre.

“Lige da vi blev kunder, var de mobile løsninger ikke alt for gode. Det er der blevet rettet op på. Det betyder meget, at man kan tjekke sin saldo og betale et girokort uden at skulle bruge NemID hver gang”, siger Kenneth Bregenov.

Næste store projekt for familien, der også tæller to børn på to og fire år, er at bygge et nyt hus. I forbindelse med byggeprojektet, har de jævnligt besøgt Sparekassen. Ellers klares det meste via telefonen og mail.

“De sidste par møder, vi har været til, har været sidst på eftermiddagen. Så vi har benyttet os at muligheden for rådgivningsmøder frem til klokken 18”, siger Kenneth Bregenov.

Og når det hele skal summeres op, så kan det gøres ganske kort:

“Vi er rigtigt godt tilfredse”, siger Kenneth Bregenov.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så holder vi dig opdateret med, hvad der sker i Sparekassen.

  • Jeg accepterer, at Middelfart Sparekasse må kontakte mig på e-mail om relevante emner som pension og investering samt alle de kultur- og sportsarrangementer Middelfart Sparekasse arrangerer eller støtter. Jeg accepterer desuden, at mine data behandles med henblik på at sende mig så relevant information som muligt.Læs mere om betingelserne for Middelfart Sparekasses nyhedsbrev her >>

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.