Gitte Sidenius, privatkundechef i Middelfart Sparekasse i København
Større tekst
- 100% +
Læs op

København

Mød Gitte Sidenius

25. august 2023

Når 56-årige Gitte Sidenius har gæster, elsker hun at lave god mad til dem – og hvis de er heldige, bliver de forkælet med et af de lækre surdejsbrød, som hun blev så god til at lave under corona-nedlukningen.

Når hun er på arbejde som privatkundechef i Middelfart Sparekasse i København, kan hun godt lide at give kunderne en god og professionel oplevelse, som de ikke får i andre banker. Hun sætter også gerne sine egne erfaringer i spil til gavn for kunderne for at få deres økonomi til at køre perfekt – og for at få deres drømme til at blive til virkelighed.

Book et møde med Gitte

Relationen til kunden betyder meget for Gitte Sidenius, og det har den gjort lige siden 1988, hvor hun begyndte som elev i Bikuben i København. Gennem alle årene har hun beskæftiget sig med privatkunder inden for bolig, pension og investering. De seneste 20 af dem i forskellige lederstillinger.

Gitte Sidenius, privatkundechef i Middelfart Sparekasse i København

Gitte Sidenius bor uden for Roskilde, men har haft sin daglige gang på Frederiksberg, hvor hun var afdelingsdirektør i Spar Nord fra 2011 til 2021, men nu er det altså Middelfart Sparekasses kunder, som får glæde af hendes mange kompetencer.

Ud over at lave mad til venner og familie går fritiden også med at tage på camping med campingvognen eller stikke til søs i motorbåden.

Book et møde med Gitte lige her

Hvorfor skal du blive kunde i Middelfart Sparekasse i København? 

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi

Personlig rådgivning

Du får en personlig rådgiver, som kender dig og din økonomi, og som er til at kontakte direkte. Det mener vi er den bedste måde til at opbygge gensidig tillid og et langvarigt forhold.

Book et møde med Gitte her
Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger.

Tilfredse kunder

Kunderne placerer os hvert år i top i undersøgelser om kundetilfredshed, image og digitale løsninger. I 2022 topper vi blandt andet som pengeinstituttet med det bedste image – både blandt kunder og blandt ansatte i sektoren – og som pengeinstituttet med de bedste digitale kundeløsninger.

Tjek os på Trustpilot Læs mere om vores anerkendelser
Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed.

Vi er demokratiske og selvejende

Vi er en selvejende, demokratisk virksomhed. Det betyder, at ingen ejer Sparekassen. Den øverste myndighed er Repræsentantskabet, som vores garanter vælger – og kan vælge at stille op til. Ved seneste valg i februar 2021 kunne vores garanter stemme på 128 kandidater til de i alt 50 pladser i Repræsentantskabet.

Læs mere om Sparekassens demokrati
En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af.

Vi vil støtte lokalt

En del af vores overskud går til at skabe et aktivt foreningsliv i de lokalsamfund, vi er en del af. Foreningslivet er en vigtig del af både lokalsamfundet og Sparekassen. Hvert år uddeler vi tæt på 500 sponsorater og er sammen med lokale foreninger involveret i over 150 arrangementer om året.

Se, hvordan vi støtter

Du er altid velkommen til at kontakte os

Hvis du vil hilse på en sparekasse, hvor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed er kerneværdier – sammen med en stærk ambition om at bidrage positivt til udviklingen af (lokal)samfundet, så kig ind til os.

Book møde med Gitte
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os