Ansøgningsfrist2. marts 2021 StedMiddelfart TimeantalFuld tid JobtypeRådgiver Upload ansøgning og CV

Rådgiver til Middelfart

Kunderne i Middelfart er meget tilfredse med at være kunder her. Det er de, fordi vi lever op til deres forventninger og tilbyder den service og rådgivning, kunderne har behov for.

Den gode, smilende service ydes bedst af kolleger, som nyder at gå på arbejde. Vi ser kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed som hinandens forudsætninger.

Vi har brug for en ny kollega til vores privatkundeafdeling i Middelfart, så hvis du vil med holdet på en af landets bedste arbejdspladser, så har du chancen nu.

Vi søger en rådgiver til en portefølje af kunder med et mindre rådgivningsbehov. Selv om kundernes behov for rådgivning er mindre, så skal vi til enhver tid kunne leve op til deres forventninger.

Du har formentlig været privatkunderådgiver i nogle år. Du sætter pris på kundekontakt, både i telefonen, på mail og ved skranken. Du sætter pris på at hjælpe kunder, som har brug for os, selv om der er ikke tale om fagligt tung rådgivning.

Har du kendskab til SDC’s systemer er det en fordel, men ikke et krav.

I Middelfart bliver du en del af en afdeling med 24 kolleger. Du kan arbejde selvstændigt i hverdagen, men vi hjælper hinanden med de faglige udfordringer, der opstår, ligesom vi har et stærkt socialt fællesskab.

Lyder jobbet som noget for dig, kan du søge stillingen her. Ansøgningsfristen er 2. marts 2021, men søg gerne så hurtigt som muligt. Vi indkalder løbende kandidater til samtale og ansætter, når vi har fundet den rigtige.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Louise Snitkjer på 30907632 eller HR-chef Helle Lund Gregersen på 27900547.

Upload ansøgning og CV
Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os