Ansøgningsfrist27. september 2023 StedSilkeborg TimeantalEfter aftale JobtypePrivatrådgiver Upload ansøgning og CV

Privatrådgiver til Silkeborg

På den ene side har vi været i Silkeborg siden 1983 og er derfor en veldrevet afdeling med en solid base af kunder. På den anden side har vi kun været i byen i et par år, og med iværksætterånd og gåpåmod er vi ved at udbrede kendskabet til Silkeborgs nyeste sparekasse – Middelfart Sparekasse.

I 2021 blev Folkesparekassens logo byttet ud med Middelfart Sparekasses på bygningen på Herningvej, hvor Folkesparekassen havde hovedsæde fra 1983 og frem til sammenlægningen med Middelfart Sparekasse.

Middelfart kom til Silkeborg med ambitionen om at vokse, og det gør vi. Mange kunder – både privat- og erhvervskunder vælger os til. Det er sikkert på grund af vores tilgængelighed, gode rådgivning og hårde arbejde med at gøre afdelingen og sparekassen kendt i Silkeborg.

Vi har plads til flere kolleger, og vi søger nu en privatrådgiver til afdelingen. Du overtager en portefølje af kunder, men ikke flere end at du også kan arbejde for at tiltrække nye kunder til afdelingen.

Du bliver en del af en homogen og socialt velfungerende afdeling, hvor vi via højt humør og teamånd arbejder mod fælles mål i hverdagen. Hos os er der nemlig ikke nogen individuelle salgsmål eller krav om et bestemt antal kundemøder hver uge. Du får udstrakt frihed til at planlægge din dag og løse dine opgaver, som det passer dig bedst. Vi tror på, at du omsætter den frihed til gavn for kunderne, kollegerne, Sparekassen og dig selv.

Som privatrådgiver i Silkeborg skal du:

  • Overtage en portefølje af privatkunder. Der er tale om en fokuseret portefølje, hvor familierne typisk har behov for rådgivning om bolig, investering, pension mv.
  • Være en aktiv medspiller i Silkeborg sammen med de øvrige kolleger i afdelingen for at sikre synlighed og opmærksomhed omkring Middelfart Sparekasse i Silkeborg
  • Være god til at samarbejde. Både med kollegerne i afdelingen, vores specialister inden for pension, bolig og investering samt kollegerne i vores centrale produktion og øvrige stabsfunktioner.

Tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder

Vi ved, at vejen til tilfredse kunder går gennem tilfredse medarbejdere. Du kommer derfor til en arbejdsplads med fokus på både personlig og faglig udvikling. Vi er overbeviste om, at vores fokus på det hele menneske er en medvirkende årsag til, at medarbejderne i finanssektoren flere år i træk har peget på netop Middelfart Sparekasse som den mest attraktive arbejdsplads i sektoren.

Hvis du vil opleve den gode arbejdsplads og det uovertrufne kollegaskab på første hånd, så tøv ikke med at søge stillingen. Ansøgningsfristen er 27. september, men søg gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder kandidater til samtale.

Har du spørgsmål til jobbet, så er du velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Ann Kongensgaard på tlf. 30 90 76 73 eller HR-konsulent Michael Hedemann på tlf. 61 94 06 00.

Upload ansøgning og CV
Ansøgertræning

Vi vil gerne klæde dig bedst muligt på til at søge stillingen, så derfor tilbyder vi dig et gratis online-kursus, der klæder dig på til at lave en rigtig god ansøgning.

Træningen tager ca. 30 minutter, og du kan frit plukke i emnerne ud fra dit behov.

Forløbet udbydes af en ekstern leverandør, og Middelfart Sparekasse kan ikke se, hvilke kandidater der benytter sig af træningen.

Fælles Om. Økonomien
Bliv kunde i Middelfart Sparekasse
Bliv kunde Kontakt os