Menu 

Bedst til kunder

Kunderne, såvel privat- som erhvervskunder, er vores eksistensberettigelse, og derfor har vi i Middelfart Sparekasse en fælles vision om at være bedst til kunder. Vi skal naturligvis være konkurrencedygtige og levere de serviceydelser og produkter, kunderne forventer. Men først og fremmest skal kunderne gennem vores handlinger opleve, at vi har forståelse for den enkeltes konkrete livssituation og er på forkant med kundernes behov. Når vi gør det godt, får vi tilfredse kunder.

Bæredygtige forretninger

I Middelfart Sparekasse stræber vi efter langsigtede resultater og forretninger, der tager afsæt i den enkelte kundes behov. Vi driver ikke kun forretning for at tjene penge. Vi gør det for at skabe værdi. Vi skal skabe resultater, der kan måles på den økonomiske bundlinje, men som også skaber tryghed for medarbejdere og kunder, og som kan være med til at udvikle vores lokalsamfund.

Tilgængelige i en digital tidsalder

Uagtet de mange muligheder teknologien og digitaliseringen byder på, så er kernen i vores forretning stadig mennesket. Derfor skal vi fortsat have tillidsfulde, troværdige og nærværende medarbejdere med indsigt og viden om såvel kunder som vores produkter, og som formår at give kunderne den bedste oplevelse hver gang.

Tilmeld dig Middelfart Sparekasses nyhedsbrev, så holder vi dig ajour med alt, hvad der sker i Sparekassen.

Tilmeld nyhedsbrev

I vores nyhedsbrev holder vi dig ajour med alt, hvad der sker i Sparekassen.

Det er gratis at modtage nyhedsbrevet, og du kan til enhver tid afmelde dig igen.

Læs mere om nyhedsbrevet her