Menu 

Har vi begået en fejl?

Det kan ikke undgås, at vi begår fejl. Vi er jo mennesker. Men når der sker en fejl, er det vigtigt, at vi får rettet op på den og lærer af den. Hvis du ønsker, at klage skal du i første omgang kontakte den afdeling, hvor du er kunde.

Er du derefter ikke tilfreds med afdelingens behandling af din henvendelse, kan du kontakte kundekonsulent Bent Hørby, der er Sparekassens klageansvarlige iflg. “Bekendtgørelse om en klageansvarlig i finansielle virksomheder”.

Skriv da til: Middelfart Sparekasse, Havnegade 21, 5500 Middelfart, att.: Klage. Du kan også sende en e-mail til klage@midspar.dk

Hvis du er privatkunde, kan du også benytte Pengeinstitutankenævnet. På ankenævnets hjemmeside kan du se deres afgørelser i konkrete klagesager mv.

EU-kommissionens online klageportal kan anvendes ved klage over en ydelse købt online. Denne portal er især beregnet klager i forbindelse med internethandel.

Tilmeld dig Middelfart Sparekasses nyhedsbrev, så holder vi dig ajour med alt, hvad der sker i Sparekassen.

Tilmeld nyhedsbrev

I vores nyhedsbrev holder vi dig ajour med alt, hvad der sker i Sparekassen.

Det er gratis at modtage nyhedsbrevet, og du kan til enhver tid afmelde dig igen.

Læs mere om nyhedsbrevet her